lørdag 13. mars 2010

Spiseplassen vår.

Her sitter vi fem til frokost,middag og kvelds:o) Har egentlig lyst på hvitt spisebord og hvite stoler,men tror vi skal vente noen år til. Blir en del hakk i bord med små tasser i hus;o)
Disse tova vottene klarte jeg endelig å knote meg til å bli ferdig med. Skikkelig god,tykk og varm:D

Disse leggisene har jeg strikket til tante jenten min Tine. I kveld er det bare jeg, Herr Bakken og Linus hjemme.Stor guttene skal på lutfisk/torske tunge aften hos gammel tanten deres sammen med mormor. Er egentlig litt misunnelig for lutfisk er sååå godt!!! Men vi skal kose oss med svine indrefilet, fløtepoteter og en god saus. Nam nam:o)


1 kommentar:

  1. Koselig spiseplass! :)
    Den lyslykta på bordet var helt nydelig! Hvor har du kjøpt den? Jeg vil også ha.... hihi! :)

    Kos dere med indrefilet av svin. Her er guttene i seng og jeg skal bare sløve på sofaen ikveld!

    KLEM

    SvarSlett