torsdag 8. oktober 2009

Høstferie:o)


Forrige fredag dro vi på en liten ferie:o)
Første stopp var Lødingen, der avleverte vi stor guttene til tante og onkel.
Lørdags morgen kjørte jeg og Herr Bakken til den blå by Sortland på bursdags feiring.
Spiste lunsj på "Ekspidisjonen" og tok en cafe latte`før vi dro til bursdags "barnet":o)
Hadde en kjempe fin feiring, med god mat og drikke!!!!
Søndag reiste Herr Bakken til Bodø på skole, og jeg og guttene overnattet i Lødingen.
Den lille ferien ble avsluttet med Grotte badet i Harstad og mat på Peppes:o)
Vi ha kost oss masse:o) har ikke tall på hvor mange ganger vi for i sklia...ARTI:D
Mammaen min spurte hva jeg hadde handlet i ferien, så jeg begynte å tenke etter.... og fant ut at det eneste jeg hade kjøpt forutenom de tingene ungene hadde fått på lekebutikken var en
veske på "Kremmerhuset" for å ha bade tøy i. Ble helt imponert av meg selv....:o) Fikk nesten shoppe trang bare av å tenke på det!!!!
Ellers går dagene med til å rydde og å få komme litt ajour i huset med saker og ting,prosjekter og ikke minst vaske klær!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar