onsdag 22. juli 2009


I dag kjørte jeg, Herr Bakken og de to minste guttene til Ramberg på "loppe-shop".
Fant meg to ting som jeg allerede har sprayet et lag med sølv spray:o)
Legger ut før og etter bilder når de er helt ferdige:D
På hjem veien stoppet vi på Sakrisøy, et lite koselig fiskevær 5 min fra der vi bor.
Der har de en liten fiskebu med masse gode fiskeprod. å få kjøpt. De har også nydelige fiskeburgere. Anbefales på det sterkeste:D.
Viste minste mann på 1 år fiske akvariet. Han syns det var morsomt til og begynne med, men syntes fiskene var skummel:o/. Har hatt en flott fri dag!!! I morra er det jente kveld og konsert med Bremnes brødrene:o) Gleder meg;o)



1 kommentar:

  1. Artig med loppis, det ble sikkert stilig.
    Ønsker deg en fin jentetur i morgen og god konsert :0)

    SvarSlett